Q/A- träning

Hej hanna! Hur ofta tränar du i veckan? (Springer). hur långt brukar du springa? Tillsist rider du fortfarande?
 
Hej :) Jag tränarr 4-5 gr i veckan, bara fotboll sedan har jag ju idrott i skolan 2 gr i veckan utöver det då (Som kan vara sjukt jobbigt kan jag säga, våran lärare är så hård, haha) Jag skulle egentligen vilja träna mer utöver fotbollen eftersom jag vill gå ut och springa och så, men det går inte. Det beror på att jag har haft problem med mat och träning + att jag är väldigt kort. Därför får jag inte pressa min kropp för hårt om jag vill fortsätta växa osv. 
 
Men när det är lov och så tränar jag utan för fotbollen Jag gillar inte att sringa så mycket längre än 5 km och det beror inte på att jag tycker det är för jobbigt, jag klarar milen. Men det beror på att jag tycker att det är så sjukt lång tråkigt att springa så långt, så jag därför inte längre än typ 6-7 km, hehe. 
 
Nej, jag rider tyvärr inte längre då tiden inte räcker till...
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan vi få en bild på ditt rum?

Svar: kanske det :)
hannabortin.blogg.se

2013-09-21 @ 19:57:10
Postat av: Anonym

Hoppas!

2013-09-23 @ 15:47:10
Postat av: Anonym

Uppdatera bloggen!

2013-09-25 @ 15:50:58
Postat av: Anonym

Vilka är dina favorit jeans?

2013-09-27 @ 13:52:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0