FML

ÅHHH! Min plattång har gått sönder, därför också mitt liv. jag plattar håret nästan varje dag, men i Måndags gick min plattång sönder och nu använder jag en mini plattång som är den sämsta i världshisorien typ.
 
Jag måste verkligen ha en ny palttång NU eftersom jag vägrar gå utanför huset med nytvättat OLPATTAT hår.
Så jag har en fråga till er vet ni någon bra plattång. Har hört att det ska finnas nya som ska vara bättre för håret och som skickar ut negativa joner osv, länka gärna bra plattänger om ni vet några!
 
Största ilandsproblemet någonsin, haha!
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha gud värden går under! Nej vet ingen riktigt bra plattång

2013-09-04 @ 20:13:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0