God dag!

Hejsan hoppsan! Lördag idag, veckans bästa dag ♥ Det regnar, jag sitter inne, ska snart baka till fiket i fotbollen imorgon, sen iväg på lite släkt lunch/middag och sen antagligen ut! Nice lördag med andra ord. 
 
Imorse var jag och Emma i stallet och provred en storhäst, så kul att rida igen! Det var en häst under uppbyggnad på 160 cm, men även om han inte orka så mycket fick jag en bra känsla, så jag hoppas jag kommer få rida honom någon gång ibland, har saknat det sååå  :)
 Bilder från sen höst (tror jag) med världens bästa 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Finaste!

2013-10-06 @ 01:21:52
Postat av: saga e

hej hanna!
om man ska till ranchens ridläger, och man är personen som gillar pigga och "busiga" hästar, som gillar att hoppa, skulle du då tipsa om romeo? berätta gärna hur han är att rida, i hoppning mestandels men ändå i dresyr, du får JÄTTE gärna göra det i ett inlägg. och har du bilder när du hoppar han får du gärna visa dom också! jättefin blogg hanna, kram på dig!

2013-11-17 @ 21:58:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0