Frukost inspo

Här är lite inspo för er som inte har ätit frukost än, haha. visst ser det mesta bra och super gott ut? Men tänk lite på vad du ser, en del är faktiskt bara en vanlig macka, eller en skål med musli och yoghut.
 
Godmorgon folket! Igår spelade jag en  seg fotbollsmatch, där jag inte hade något flyt över huvudtaget utan bara tappa släppte min markering hela tiden och gjorde lite andra missar, men kom ändå  hem med en go vinst med 1-0.
 
 Idag så ska jag dra till Marstrand och paddla med klassen, lite segt men det går nog bra, orkar inte blogga mer nu, men kommer inlägg under dagen, ha en grym dag nu!
 
Sjukt kul med besöksrekod igår föresten!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0