Mugcake frukost

Godmorgon! ♥ Gjorde mummsig frukost idag,love it! Om en stund ska jag åka och klippa mig så jag har värsta ångest, tycker det är hemskt synd om mig. Ska se om jag kan fixa en för och efter bild. Har egentligen inte så mycket intressant att säga idag och tänker inte bli en patetiskbloggare som berättar om hela min dag och exakt hur många cm min köttbullemacka var idag, så ha en bra dag!
 
Recept
 
1/2 banan
1/2 dl havregryn
1/2 tsk bakpulver
1 msk fullkorns dinkel eller annat mjöl
1 äggvita
 
Såhär gör du
Vispa ihop allting och häll upp i en skål av något slag, kör max värma i micron 1 min. låt sedan stå till sig ca 1 min till och vänd sedan upp och ner på en tallrik. Toppa med t.ex turkiskyoghurt eller kessella ochät med bär eller kiwi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0