GO Zara!

läste detta inlägget på Zara Larssons blogg ( http://zarish.blogg.se/ ) här om dagen ,haha såå rätt och samma tanke jag hade om i "Vårat falska liv på media" inlägget. 
 
Ur Zaras blogg 
 
Jag har en fråga lol. Vem sätter ens på sig höga lurviga knästrumpor, söta shorts, rakar benen, lägger jorgubbar och smält choklad i en rosa hjärtskål och sedan sitter med sig MacBook 2 meter bort i sängen och sätter på Gossip Girl när man är sjuk? På riktigt? Gör folk det? Eller bara för att poppa en Insta lite spontant sådär så att man vill visa ''åh här ligger jag lite spontant i mina knästumpor och har inte ens krypigt ned i sängen för jag vill att alla ska sen mina lena och bruna ben'' Är det bara jag som ser förtääääskig ut när jag är sjuk? Lol lol lol. 
 
Jag vet inte varför jag kom och tänka på det haha. 
 
 Inlägget hittar du →HÄR
 
 
 


Kommentarer
Postat av: Paulina

Tror jag såg dig på marstrand idag. Inte för att låta så men damn girl vilken rumpa du har :) Måste börja träna mer så jag får som dig ;) Får väll satsa på beach 2014 haha

2013-08-21 @ 18:45:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0