5 av sofia

♥Hanna kan prata väldigt snabbt och otydligt och jag kommer ihåg att i början när vi umgicks för typ 2 år sedan så kunde jag knappt höra vad hon sa haha!

♥Hanna är den ärligaste personen jag har träffat, en av hennes urbra personligheter!

♥När hanna inte vet vad hon ska säga riktigt eller bara håller med så säger hon alltid mjaaaa. Och jag börjar alltid skratta åt det för det låter så roligt och hon tänker ju inte på det själv. 

♥Hanna och jag hade en sommarlista med saker vi ville göra innan sommaren tog slut, mycket fick vi faktisktt gjort men det var många saker som va "svåruppnådda" som vi bara fick ångest över, hahaha.

♥Hanna är nog den nyttigaste personen jag vet men hon älskar espresso house, seriöst hon är stammis.

La in några bilder på dig istället älskling, hehe ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0